ثبت نام و ورود کاربر به فروشگاه محصولات مجازی G4A4 به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات بازیتک است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بازیتک از سوی کاربر است. محتوای این صفحه همواره معیار خواهد بود و جایگزین تمام توافقنامههای قبلی است.
انواع کالا و خدمات ارائه شده در فروشگاه :
۱- کد مجازی : شامل سیدیکی، کدهای گیفت کارت و لایسنس نرم افزارها که کالاهایی مجازیست که به صورت کد میباشد (مانند کد شارژ اعتبار همراه اول) و تحویل آن از طریق سیستم داخلی فروشگاه، ارسال با ایمیل و یا ارسال با تلگرام انجام میشود.
۲- شارژ روی اکانت : خدمتی است که با توجه به اطلاعات لازم که از مشتری برای انجام سفارش دریافت میشود، صورت میگیرد.
۳- سرویس پرایم گیمینگ : خدمتی است که با توجه به محصول انتخاب شده جوایز ویژه ی آن محصول برای مشتری فعال میشود
شرایط عمومی :
– فروشگاه متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” میباشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.
– در صورت موجود بودن کالا در فروشگاه برای سفارش، قیمت مشاهده شده و پرداختی توسط شما، قیمت قطعی بوده و هیچ گونه مبلغی مبنی بر هزینههای اضافی از شما مشتری گرامی دریافت نخواهد شد.
تبصره: بعضی محصولات دارای خدمات اضافه مانند “فعال کردن توسط تیم بازیتک” هستند.
– کلیه حقوق مادی و معنوی فروشگاه و زیر مجموعه های مرتبط با آن برای Bazitak.ir محفوظ است.
– این فروشگاه دارای “نماد اعتماد الکترونیکی” میباشد که شما میتوانید در بخش پایینی فروشگاه (فوتر) بدان دسترسی پیدا کنید.
شرایط مشتری :
– دارا بودن ۱۸ سال تمام (سن قانونی). پذیرفته شدن این سند از جانب افراد کمتر از ۱۸ سال باطل قلمداد خواهد شد و هر گونه مشکلات یا خسارات احتمالی این گروه از مشتریان به صورت مستقیم متوجه آنها خواهد بود و فروشگاه در این باره هیچ مسئولیتی را نمیپذیرد. این گروه از مشتریان میبایست از طریق ولی یا کفیل خود اقدام به انجام سفارش نمایند.
تبصره: در صورت سن کمتر از ۱۸ سال، کاربر ملزم است با اطلاعات ولی یا کفیل قانونی خود در سایت ثبت نام و اقدام به ثبت سفارش کند.
– مشتری موظف به ارائه و ثبت اطلاعات درست (نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره تماس و …) خود میباشد و هرگونه اشکال یا خسارت ناشی از ناقص و یا اشتباه بودن این اطلاعات متوجه وی خواهد بود.
– ملاک شناخت مشتری در فروشگاه، اطلاعت ثبت شده توسط وی درون حساب کاربری است.
– مشتری حق باز فروش و تکثیر کالا و خدمات ارائه شده در فروشگاه را بدون اجازه قبلی ندارد. این اجازه نامه به صورت کتبی و با هماهنگی پشتیبانی باید انجام شود.
– مشتری میپذیرد و موافق است که تنها مرجع تشخیص نقض مفاد این سند از سوی مشتری مدیریت فروشگاه خواهد بود. مشتری منفرداً مسئول هر مساله قانونی است که در رابطه با استفاده مشتری از خدمات فروشگاه به وجود میآید.
– مشتری موظف است تنها با استفاده کارت بانکی خود اقدام به پرداخت کند و فروشگاه در قبال پرداخت با کارت غیر، هیچ مسئولیتی ندارد و تبعات آن بر عهده مشتری میباشد.
– فروشگاه حق مسدود کردن پرداخت های مشکوک را دارد و در صورت نیاز اطلاعات لازم جهت رفع این مسدودی را از طریق تماس تلفنی، ایمیل یا دیگر راه های ممکن، از مشتری اخذ خواهد نمود و مشتری موظف به اجرای این همکاری می باشد. همچنین در صورت نیاز، مورد مشکوک به مراجع ذیصلاح گزارش خواهد شد.
لغو سفارش :
در صورتی که از انجام سفارش خود منصرف شدید و سفارش شما انجام نشده بود، می توانید با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست لغو سفارش را خواستار شوید. در صورتی که سفارش شما در مرحله تکمیل شده باشد، امکان لغو سفارش وجود ندارد. محتویات پیام ارسالی به پشتیبانی باید به شرح زیر باشد:
۱- درخواست لغو کردن سفارش به صورت کامل و واضح.
۲- شماره کارت بانکی به همراه نام صاحب کارت (همچنین اطلاعات داده شده، باید مطابق با نام صاحب حساب کاربری شما در فروشگاه باشد، در غیر این صورت مبلغ مورد نظر به صورت کد خرید برای حساب مورد نظر منظور می شود)
حفظ حریم اطلاعات شخصی :
تمامی اطلاعات شخصی مشتریان و همکاران نزد فروشگاه حفظ و نگهداری خواهد شد و ارائه آنها به غیر تحت هیچ شرایطی صورت نخواهد گرفت. مشتری و همکار میپذیرد که با حکم دادگاه، دستور دادستانی، پلیس یا هر قوه قانونی دیگر، فروشگاه ممکن است اطلاعات مشتری یا همکار را در اختیار آن نهاد بگذارد. همچنین مشتری و همکار میپذیرد که فروشگاه ممکن است از اطلاعات وی جهت بهبود خدمات ارائه شده در فروشگاه استفاده کند.
حوادث غیر مترقبه :
در اتفاق های غیر مترقبه مانند قطعی اینترنت، مشکلات میزبانی هاست، عوامل طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و یا جنگ ممکن است فروشگاه نتواند در جهت تحویل کالای خریداری شده طبق وقت ذکر شده در کالا/خدمات اقدام کند که این موضوع از دست فروشگاه خارج است و مشتری یا همکار میپذیرد که تا پایان رفع مشکل صبر نماید.